Ehdot

Tilaus- ja sopimusehdot

Päivitetty 21.11.2020.

Tuotteet

Bigshop.fi verkkokaupasta löydät grillejä, savustimia, grillaukseen liittyviä tarvikkeita ja mausteita. Hintoihin sisältyy arvonlisävero.
BBQ Import Group Oy pidättää oikeudet muutoksiin.

Tilaaminen

Valittuasi tuotteet ostoskoriin, siirry kassalle ja valitse vielä maksu- ja toimitustavat. Tarkista että kaikki *-merkityt kentät on syötetty oikein ja paina ”Tee tilaus”, jolloin siirryt maksupalvelun sivuille, jossa voit maksaa tilauksesi verkkomaksuna, pankki- tai luottokortilla, tai valita maksutavaksi Klarna-laskun. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, kun tilaus on saapunut meille. Tilauksesi käsitellään viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta.

Toimitus

Toimitusaikamme on tavallisesti 1 – 5 arkipäivää, mikäli kaikkia tuotteita on varastossa. Jos tilauksella on tuotteita joiden toimitus viivästyy, asiakaspalvelumme ottaa sinuun heti yhteyttä. Jos valitset jälkitoimituksen, tuote toimitetaan mahdollisimman pian.

Tilauksesta valmistettavien tuotteiden toimitusaika on noin 1-3 kuukautta, mutta voi olla myös pidempi. Ennen tilauksesta toimitettavan tuotteen ostoa toivomme teidän olevan yhteydessä asiakaspalveluumme info@bigshop.fi.

Toimitustavat:

Rahti, postitus tai nouto noutopisteistämme. Painavimmat tuotteet toimitetaan sinulle manner-Suomessa rahtina yhteistyökumppanimme toimesta. Postipaketit toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla. Rahdin ja postin hinta lasketaan verkkokaupan kassalla. Valitessasi noudon noutopisteestämme, olemme tilaajaan yhteydessä viimeistään seuraavan arkipäivän aikana sopiaksemme noudosta.

Maksutavat:

Maksu pankkipainikkeilla

Klarnan maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Klarnan SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Klarna Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.

Verkkokauppa käyttää Klarna maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista.

Klarna-lasku:

Tilaa nyt, maksa 14 päivän kuluttua! Käytössäsi on myös Klarna-lasku, joka lähetetään sähköpostiisi tilauksen lähettämisen jälkeen.

Klarna-tili:

Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
  • Kuukausierä 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta
  • Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja
  • Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa
  • Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
  • Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle
  • Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

Tarkemmat tiedot Klarna-tilistä löydät täältä!

Palautukset

Palautukset

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja tuotteisiimme. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin, ja jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakas vastaa palautuskustannuksista itse.

21.11.-24.12.2020 välisenä aikana tehtyihin tilauksiin varastotuotteiden osalta ilmainen palautusoikeus 31.12.2020 asti. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä. Tämä palautusoikeus ei koske tilaustuotteita, jotka valmistetaan erikseen asiakkaalle.

Vaihto- ja palautusoikeus ei koske erikoistilauksia, joissa tuote on valmistettu erikseen asiakkaalle.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Vain tilauksen yhteyshenkilö/tilaaja tekee reklamaatiot ja palautukset, näin selvitys sujuu nopeammin ja palautukset saadaan kohdistettua oikealle asiakastilille.

Palauttaessasi tuotteen toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

  • Sovi palautuksesta aina etukäteen, mieluiten sähköpostilla: info@bigshop.fi, niin saat palautukseen tarkemmat ohjeet. Tällöin myös me pysymme ajan tasalla. Laita myös paketin mukana tiedot palautuksesta, jotta palautus voidaan käsitellä mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti!
  • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Jos palautettava tuote on vioittunut esimerkiksi huolimattoman käytön seurauksena, vähennetään palautettavasta kauppasummasta mahdolliset korjauskustannukset.
  • Palautuksen mukaan on liitettävä tilaus- tai laskunumero, ostajan yhteystiedot ja tiedot palautuksesta. Jos olet maksanut tilauksesi verkkomaksuna tai laskulla, on tilinumeron ilmoittaminen palautuksen yhteydessä erittäin tärkeää, jotta voimme palauttaa rahat pankkitilillesi.
  • Palauttaessasi vain osan tilauksen tuotteista, sinun tulee kuitenkin maksaa tilauksesi toimituskulut. Mikäli tuotteet on toimitettu useammassa paketissa, voivat toimituskulut olla eri laskulla kuin pitämäsi tuote. Jos haluat palauttaa koko lähetyksen, voit liittää laskun tuotteiden kanssa palautuspakettiin.


Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketit voivat vahingoittua kuljetuksessa.  Suosittelemme tarkistamaan paketin kunnon heti paketin saapuessa. Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilaamasi tuote tai tuotteet ovat kärsineet vahingoista, tee asiasta meille heti vahinkoilmoitus.

Viallisen tai väärän tuotteen palautus

Mikäli olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen, ota ensin meihin yhteyttä. Sovimme viallisten ja väärien tuotteiden menettelystä tapauskohtaisesti.

Puutteellisilla tiedoilla tehtyä palautusta ei pystytä käsittelemään!